Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z czujnikiem świateł stopu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z czujnikiem świateł stopu

    Zamieszczone przez utek
    Zamieszczone przez Marian 2
    Aby szyby, szczególnie przednia, porą jesienno-zimową nie parowała, należy natychmiast po wejściu do samochodu uruchomić maksymalny nawiew ZIMNEGO powietrza na przednią szybę, bo ona jest najważniejsza, a nawet otworzyć szyby. Skuteczne i sprawdzone w kilku samochodach. Szyby parują, bo na nich następuje kondensacja pary z oddechów, szczególnie jeżeli w krótkim czasie znajdzie się kilka osób w ciasnym pomieszczeniu.
    Po pewnym czasie można zwiększyć napływ ciepłego powietrza.
    Żeby szyba nie parowała, to trzeba mieś sprawną wentylację. Musi być drożny dopływ powietrza w podszybiu i droży wylot powietrza przy tylnym zderzaku.
    Gdzie ten dopływ i odpływ się znajduje? Można prosić o jakieś wskazówki lub foty gdzie tego szukać?

  • #2
    Problem z czujnikiem świateł stopu

    Mam problem z czujnikiem świateł stopu.

    Nie chodzi o montaż czujnika pod pedałem, bo to już robię "z zamkniętymi oczyma po 3 piwach"

    Chodzi o to, że czujnik wytrzymuje u mnie w samochodzie średnio 2-3tyś km, czyli ok. roku. Ostatnio nowy czujnik kupiłem w połowie stycznia 2014 roku...

    Czy jest możliwość, że coś robię nie właściwie przy montażu? (ale gdybym chyba robił coś nie tak to nowy czujnik nie działałby od razu a nie padał po roku czasu?) Czy to kiepska jakość części? Kupowałem ten element różnych producentów ale żywotność ich jest identyczna. Wczoraj padł mi 3 czujnik od chwili gdy mam auto.

    Rozważam zakup zapasowego czujnika i wożenia go w bagażniku na wszelki wypadek gdy np. po trasie wystąpi awaria...
    Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

    https://www.facebook.com/Freshtimers

    Komentarz


    • #3
      klekocix, ja kiedyś myślałem, że mam walnięty i do wymiany a okazało się, że tylko bolec za którymś razem "nie odbił". Naprawa: wyjąć włącznik, wyciągnąć bolec, włożyć włącznik. Działał do niedawna (jakieś 1,5 roku) dokąd się styki nie przepaliły.
      رافال
      Spoty
      Cause freedom is a lonely road
      My O2FL

      Komentarz


      • #4
        Nie da się tego trzpienia wyciągnąć bez demontażu czujnika (i chyba tego plastikowego elementu z gąbką nad nogami? (znaczy czy próbowałeś)?

        I po wszystkim jak dobrze kojarzę trzeba skasować błąd w kompie samochodu?
        Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

        https://www.facebook.com/Freshtimers

        Komentarz


        • #5
          klekocix, włącznik musisz wyjąć, to jasna sprawa. Ja osobiście nigdy nie miałem żadnego błędu przez światła stopu a raczej ich brak. Ostatnio tylko jak straciłem to zaczęła migać kontrolka od świec.
          رافال
          Spoty
          Cause freedom is a lonely road
          My O2FL

          Komentarz


          • #6
            klekocix, Nad stopami osłona jest na dwie śrubki torx.Jak nie masz can-a to błędu nie będziesz miał.
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            Pozdrawiam ANIOL

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez aniol
              klekocix, Nad stopami osłona jest na dwie śrubki torx.Jak nie masz can-a to błędu nie będziesz miał.

              Błąd miałem, migała mi się kontrolka świec żarowych podczas jazdy. Czy to znaczy, że mam CAN? (aż tak się nie znam). Błąd w kompie brzmiał, że jest "awaria czujnika tempomatu/hamulca" lub coś bardzo podobnego.

              Nie mniej, czujnik wymieniony (starego nie dało się reanimować - ale znajomy w hurtowni gdzie kupuję części będzie próbował go reklamować). Po wymianie światła stopu działają, błąd wykasowany - nic teraz nie miga.
              Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

              https://www.facebook.com/Freshtimers

              Komentarz


              • #8
                Kup od bory


                Montuje się go odwrotnie czyli na wciśniętym hamulcu!!! A tak to pasuje P&P i jest dużo wytrzymalszy niż TOPRAN. U mnie jeździ już dwa lata.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Wolga85
                  Montuje się go odwrotnie czyli na wciśniętym hamulcu!!!
                  Czyli normalnie jak to w O1 :|
                  رافال
                  Spoty
                  Cause freedom is a lonely road
                  My O2FL

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Wolga85
                    Montuje się go odwrotnie czyli na wciśniętym hamulcu!!!
                    Czy dokładnie czytałeś instrukcję montażu?
                    Skoda Superb II Ambition
                    2.0 TDI CR 170 KM

                    https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

                    Komentarz


                    • #11
                      polecam oryginał z ASO - kosztuje ok. 50 zł i wygląda duuużo solidniej niż wszystkie tańsze zamienniki

                      Komentarz


                      • #12
                        Co do sposobu montażu - to rzeczywiście na instrukcji jest napisane, że trzeba montować czujnik bez wciskania hamulca czyli w pozycji neutralnej.

                        Niestety, ale u mnie (i zapewne nie tylko) nie ma możliwości włożenia czujnika w otwór idealnie na wprost gdy pedał jest wciśnięty a chowający się trzpień czujnika jest wysunięty. Tak więc za każdym razem montowałem czujnik na wciśniętym hamulcu po czym bardzo powoli i delikatnie odpuszczałem go i trzpień się chował do właściwej pozycji. I w ten sposób wszystko działa.
                        Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

                        https://www.facebook.com/Freshtimers

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X